מתעניינים בפתיחת חשבון מסחר בחבר בורסה? לחצו כאן>>
רועי דגני - מנכ"ל חברת אירודרום, התארח במפגש זום שקיימנו עם הסוחרים בבורסה. אירודרום מספקת שירותי תפעול, תחזוקה והדרכה בכל הנוגע לכלי טייס בלתי מאוישים (כטב"מים). החברה נכנסה למסחר בבורסה בתל אביב לאחר מיזוג עם השלד הבורסאי של חברת אפליי טכנולוגיות במרץ 2020.
רוצים להירשם חינם למפגשי האונליין ולצפות ברשימת המפגשים? לחצו כאן>>
"אנחנו עובדים עם יצרנים ישראלים וזרים, לא מתעניינים בניסויים קטנים ובשינוע לחצי קילומטר או קילומטר"
אירודרום נוסדה בשנת 2014. בחברה מועסקים כל כ-40 עובדים, כולם יוצאי יחידות המל"טים. החברה מתמקדת בשוק הביטחוני, עם צמיחה של 320% בהכנסות בין השנים 2018 ו-2020. עד כה השלימה אירודרום 24 פרויקטים בהצלחה ויש לה כיום 10 לקוחות פעילים. החברה פועלת, לפי נתונים שהוצגו במצגת במפגש, בשוק שהסתכם בכמעט 20 מיליארד דולר ב-2019 וצפוי לזנק לרמה של כמעט 46 מיליארד דולר ב-2025. לפי דגני, אירודרום מתכוונת לתפוס כ-15% מהשוק הפוטנציאלי שלה בתוך חמש שנים.
מנועי הצמיחה הקיימים והמסתמנים של החברה: השוק האזרחי, כניסה לפעילות עם לקוחות חדשים, נורמליזציה עם העולם הערבי (אזרחי וביטחוני), לקוחות קיימים, שיתופי פעולה אסטרטגיים ורכישות ומיזוגים.
דגני נשאל האם חברת אלביט היא מתחרה של אירודרום - וענה: "בדיוק להיפך. הם יכולים להיות לקוח שלנו. כפי שהזכרתי, אנחנו מספקים שירותים לתעשיות הביטחוניות, נותנים להם שירותים צד ג' להקמת טייסות במדינה עם כל מה שנלווה לכך. אנחנו לא יצרנים בהגדרה ונמנעים מלספק מערכות שמתחרות בלקוחותינו".
קראו עוד במגזין:
- "יעילות החיסון של מודרנה – מהגבוהות שראינו; מחכה בכיליון עיניים שמשפחתי תתחסן"
- ניתוח דו"חות כספיים: כך תדעו האם המניה נסחרת מעל או מתחת לשוויה
- מבוא לשוק אגרות החוב: מריבית ודירוג אשראי עד עקום התשואות
בנוגע לתחום השינוע הלוגיסטי אמר דגני: "זה נושא חזק מאוד, מעניין מאוד, תחום שיצמח. יש צרכים אמיתיים שכבר קיימים בשוק. אם מסתכלים שלוש שנים אחורה זה היה כמעט דמיוני שמרכז גריאטרי או מרלוג יבקש רחפן או מל"ט לשינוע ציוד, אבל הקורונה עשתה שינוי תפיסתי. הליכים שהתגבשו ברמת רגולציה - הקורונה האיצה אותם מאוד. אנחנו רואים צרכים אמיתיים בשוק זה שמתחילים להיות מגובים בכסף. אנחנו עובדים עם יצרנים ישראלים וזרים, לא מתעניינים בניסויים קטנים ובשינוע לחצי קילומטר או קילומטר".
דגני נשאל האם כניסת אמזון לישראל מהווה הזדמנות לאירודרום מבחינת שימוש ברחפנים - וענה: "כן, אמזון תצטרך מפעיל שינהל את פעילות הכטב"מים שלה בארץ. זה נכון בכל מיני תחומים וגם בתחומנו. בסוף מי שיטפל בלוגיסטיקה שנלווית למערך ההפצה צריך להיות גוף שיודע להיות מפעיל. ואנחנו הגוף המתקדם והגדול ביותר בארץ, בוודאות, בתחום התפעול".
רוצים לפתוח חשבון מסחר עצמאי במיטב דש טרייד? לחצו כאן >>
להרשמה חינם למפגשי האונליין ולצפייה ברשימת המפגשים, לחצו כאן>>
האמור בהרצאה זו אינו אמור להכיל את כל המידע הדרוש למשקיע זה או אחר. פעילות המסחר בשוק ההון הינה פעילות הטומנת בחובה סיכון ואינה מתאימה לכל אחד. הדוגמאות המופיעות בהרצאה זו הינן תיאורטיות בלבד, ניתנות לצרכי הסברה והמחשה, ואין הסתמך על הנתונים המופיעים בהן. אין לראות באמור או בכתוב כהמלצה לרכישה ו/או למכירה ו/או לביצוע השקעות, פעולות או עסקאות כלשהן או כתחליף לייעוץ השקעות או שיווק השקעות מתחשב בנתונים ובצרכים של כל אדם. מיטב דש השקעות בע"מ, חברות בשליטתה וכן בעלי מניותיהן, מנהליהן ועובדיהן, לא יהיו אחראים בשום צורה שהיא לנזק ו/או הפסד שייגרם כתוצאה מהסתמכות על האמור בהרצאה זו, אם ייגרמו. כל הזכויות בהרצאה זו שייכות למיטב דש בע"מ והעברת חלקים מתוכנה לאחרים, שימוש בהם או פרסומם בכל דרך שהיא, ללא קבלת אישור מראש ובכתב ממיטב דש השקעות בע"מ, הינה אסורה.
לא לקנות מהסינים,הם מרגלים
רחפנים = רעש ומטרד.
גם מכוניות. אפשר לחזור לסוס ועגלה
החברה מנוהלת יפה, חברה רעבה וצומחת במכירות בהיקף דו ספרתי מרבעון לרבעון. אין מתחרים בשוק הבטחוני, שוק ענק שגדל כל יום.
אין ספק שהסכם עם אמזון ו/או איחוד האמיריות יהווה גיים צ'ינג'ר עבור אירודרום.
חברה מאוד מעניינת ומחזיק בהתאם.
העתיד שייך לרחפנים שיוכלו לשאת 50 ק"ג מצרכי מכולת לטווח של 50 קילומטר.
השוק הגדול הוא ארצות הברית.
זה מצריך מנוע חזק וחסכוני- לא מנוע חשמלי!
מנוע זה נימצא בפיתוח בישראל.
ישראל - טל' 0523449711